email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Au fost modificate documentele pentru somaj tehnic (Ordinul nr. 1426/2020)

Au fost modificate documentele pentru somaj tehnic (Ordinul nr. 1426/2020)
somej tehnicmonitorul oficial

In Monitorul Oficial nr 865 din 22 septembrie a fost publicat Ordinul nr. 1.426/2020 care modifica documentele necesare pentru solicitarea indemnizatiei de somaj tehnic. 


Prezentam in continuare continutul actului normativ si noile formulare necesare angajatorilor pentru indemnizatia de somaj tehnic atunci cand activitatea este suspendata din cauza anchetelor DSP.

Ordinul nr. 1426/2020 - documente somaj tehnic: continutul actului normativ

Denumire completa: Ordinul nr. 1426/2020 privind modificarea Ordinului ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala


Avand in vedere dispozitiile:

- art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020;

- Legii nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 120/2020 privind instituirea unor masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2;

- Referatului de aprobare nr. 2.239 din 16.09.2020,

in baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,

ministrul muncii si protectiei sociale emite urmatorul ordin:


Art. I. -

Anexa la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 269 din 31 martie 2020, cu modificarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. II. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Ministrul muncii si protectiei sociale,
Victoria Violeta Alexandru

ANEXA
(Anexa la Ordinul nr. 741/2020)

Angajator . . . . . . . . . .

Adresa sediului social . . . . . . . . . .

CUI/CIF . . . . . . . . . .

Cont bancar nr. . . . . . . . . . .

Telefon . . . . . . . . . .

E-mail . . . . . . . . . .

Catre

AGENTIA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA JUDETEANA . . . . . . . . . ./A MUNICIPIULUI BUCURESTI

CERERE

 


Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, pentru un numar de.......... persoane, in suma totala de.......... lei brut, aferenta perioadei...........

Anexez prezentei*):

*) Se va bifa in mod corespunzator de catre solicitant.

□ declaratie pe propria raspundere privind suspendarea activitatii in baza deciziei emise de catre Directia de Sanatate Publica a Judetului . . . . . . . . . ./Municipiului Bucuresti ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1);

□ copia deciziei de suspendare a activitatii emise de Directia de Sanatate Publica a Judetului . . . . . . . . . ./Municipiului Bucuresti;

□ lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2);

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .

Semnatura . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .

 

ANEXA Nr. 1
la cerere


DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE


Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., CUI/CIF.......... cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a anchetei efectuate de Directia de Sanatate Publica (DSP) a Judetului........../Municipiului Bucuresti, pe perioada starii de alerta, activitatea a fost suspendata pentru perioada.........., potrivit Deciziei nr.........../.......... DSP.........., pe care o atasez, in copie, la prezenta declaratie.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .

Semnatura . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .

 

ANEXA Nr. 2
la cerere

 

 

LISTA
persoanelor carora li s-a suspendat contractul individual de munca, din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, cu modificarile si completarile ulterioare


Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:

a - Numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada starii de alerta;

b - Indemnizatia solicitata**).

**) 75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut.

Nr. crt.

Numele și prenumele salariatului

CNP

Nivel de educație (ISCED)

Reședința (urban/rural)

Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat

Data suspendării contractului individual de muncă*)

a

b

1

               

2

               

....

               

TOTAL

 

*) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .

Semnatura . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .

 


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
somej tehnicmonitorul oficial


Data aparitiei: 23 Septembrie 2020

Votati articolul "Au fost modificate documentele pentru somaj tehnic (Ordinul nr. 1426/2020)":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X