email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

OUG 2/2022: cine beneficiaza de somaj tehnic si cum se acorda indemnizatia

OUG 2/2022: cine beneficiaza de somaj tehnic si cum se acorda indemnizatia
somaj tehnicprofesionistiprofesionisti

Somajul tehnic si indemnizatia pentru profesionisti vor fi decontate de stat pana la 31 martie 2022, stabileste OUG 2/2022. Aceste masuri de ajutor de stat au expirat la finalul anului 2021, asa cum era prevazut in OUG 111/2021, iar Guvernul a intarziat prelungirea lor oficiala pana acum.  

OUG 2/2022 cuprinde atat conditiile pentru acordarea somajului tehnic in 2022, cat si noutati privind schema de compensare a energiei electrice si a gazelor. Actul normativ a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 61 din 20 ianuarie 2022. 

"Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta si pana la data de 31 martie 2022, pentru perioada suspendarii temporare a contractului individual de munca, din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ca urmare a efectelor produse de coronavirusul SARS-CoV-2, indemnizatiile de care beneficiaza salariatii se stabilesc la 75% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat si se suporta din bugetul asigurarilor pentru somaj, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2022 nr. 318/2021.", potrivit OUG 2/2022.

Descarca documentele necesare decontarii indemnizatiei de somaj tehnic in 2022. ►

OUG 2/2022: cine beneficiaza de somaj tehnic? 

De somaj tehnic vor beneficia salariatii angajatorilor pe durata intreruperii sau reducerii temporare a activitatii, ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei. 

Totodata, de masura mai beneficiaza si salariatii angajatorilor a caror activitate a fost suspendata ca urmare a anchetei epidemiologice efectuate de directiile de sanatate publica judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, cu exceptia salariatilor aflati in concediu medical si care primesc indemnizatia de asigurari sociale aferenta.

Alte categorii: 



1. Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta si pana la 31 martie 2022, in situatia intreruperii activitatii ori a limitarii capacitatii de functionare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei ori suspendarii activitatii in baza deciziei directiei de sanatate publica ori a hotararilor consiliului judetean pentru situatii de urgenta, respectiv Consiliului pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Bucuresti, beneficiaza de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, de o indemnizatie lunara de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea nr. 318/2021 urmatoarele categorii de persoane:

a) profesionisti prevazuti la art. 3 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile ulterioare;

b) persoanele fizice care obtin venituri din drepturile de autor si drepturile conexe, astfel cum sunt reglementate de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu conditia ca acestea sa nu realizeze in aceasta perioada venituri din alte surse ori activitati;

c) persoanele care au incheiate conventii individuale de munca in baza Legii nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei, republicata, cu modificarile ulterioare.

2. Persoanele prevazute la art. 671 alin. (1) lit. a) -c) din Legea educatiei fizice si sportului nr. 69/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, aflate in situatiile prevazute la pct. 1, beneficiaza de o indemnizatie de 75% din drepturile in bani aferente contraprestatiei activitatii sportive, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea nr. 318/2021, daca contractul de activitate sportiva a fost suspendat din initiativa structurii sportive. Suplimentar, structura sportiva si persoanele prevazute la art. 671 alin. (1) lit. a) -c) din Legea nr. 69/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, au posibilitatea de a negocia si stabili de comun acord plata de alte indemnizatii compensatorii acordate de structura sportiva care sa compenseze diminuarea contraprestatiei financiare.

3. Persoanele prevazute la pct. 1 si 2 care nu se afla in situatiile prevazute de alineatele mentionate beneficiaza de indemnizatia prevazuta la art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile ulterioare.

4.  Pentru indemnizatia prevazuta la pct. 1 si 2 se datoreaza impozit pe venit, contributia de asigurari sociale si contributia de asigurari sociale de sanatate, in cotele prevazute in Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, sau potrivit reglementarilor specifice, in cazul profesionistilor asigurati in sisteme proprii de asigurari sociale.

5. Pentru indemnizatiile prevazute la pct. 1 si 2 platite din bugetul de stat, nu se datoreaza contributia asiguratorie pentru munca reglementata de Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare.

6.  Calculul obligatiilor fiscale prevazute la pct. 1 pentru indemnizatia bruta incasata de la agentia teritoriala se efectueaza:

a) de catre persoanele fizice beneficiare prin aplicarea cotelor prevazute la art. 64 alin. (1), art. 138 lit. a) si, respectiv, art. 156 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare.

Pentru calculul impozitului pe venit se aplica regulile prevazute la art. 78 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare;

b) de catre cooperatia cu care persoanele au incheiate conventii individuale, respectiv de structura sportiva, in calitate de platitori ai indemnizatiei.

7.  Obligatiile fiscale mentionate la lit a  se declara prin "Declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice" si se platesc de catre persoanele fizice beneficiare la termenul prevazut la art. 122 alin. (1) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru veniturile realizate in anul in care au fost obtinute indemnizatiile.
(5) Pentru calculul impozitului pe venit prevazut la alin. (3) lit. b) se aplica prevederile art. 78 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. Declararea impozitului pe venit, a contributiei de asigurari sociale de stat si a contributiei de asigurari sociale de sanatate se realizeaza de platitorul de venit prin depunerea declaratiei prevazute la art. 147 alin. (1) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. Termenul de plata si declarare a obligatiilor fiscale este data de 25, inclusiv, a lunii urmatoare celei in care se face plata indemnizatiei.

8. Indemnizatiile acordate nu constituie venituri din desfasurarea activitatii, iar pentru acestea se aplica urmatoarele reguli, dupa caz:

a) calculul impozitului pe venit si al contributiilor sociale obligatorii se efectueaza separat fata de veniturile realizate din desfasurarea activitatii;

b) nu se iau in calcul la verificarea incadrarii in plafonul prevazut la art. 69 alin. (9), art. 148 alin. (2) si art. 170 alin. (2) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare;

c) prin derogare de la prevederile art. 121, 151 si 174 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, indemnizatiile nu fac obiectul acordarii bonificatiei stabilite prin legea anuala a bugetului de stat.

9. Indemnizatia se acorda pe baza de cerere si declaratie pe propria raspundere, insotita de copia documentului de identitate in cazul persoanelor prevazute la art. 6 alin. (1) lit. a) si b).

10. Cererea si documentele se depun electronic la agentiile pentru plati si inspectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.

11. Cererea si documentele prevazute se depun lunar, pana in ultima zi a lunii urmatoarele celei pentru care se solicita indemnizatia. In situatia in care se depaseste acest termen, indemnizatia aferenta lunii respective nu se mai acorda.

12. Modelele cererii si documentelor prevazute se aproba prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale, la propunerea Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala, in termen de cel mult 10 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Cine NU beneficiaza de indemnizatia de somaj prevazuta de OUG 2/2022

a) institutii si autoritati publice;
b) angajatorii care la data solicitarii acordarii acestor sume se afla in faliment, dizolvare, lichidare sau care au activitatile suspendate sau asupra carora sunt impuse restrictii din alte motive decat cele generate de raspandirea coronavirusului.

Acordarea indemnizatiei de somaj tehnic in 2022

1. In vederea acordarii sumelor necesare platii indemnizatiei de somaj, angajatorii depun, prin posta electronica, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, precum si a municipiului Bucuresti, in raza carora isi au sediul social, o cerere semnata si datata de reprezentantul legal insotita de o declaratie pe propria raspundere si de lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de aceasta indemnizatie, asumata de reprezentantul legal al angajatorului, conform modelului care va fi aprobat prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale in termen de 10 zile lucratoare de la intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, la propunerea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

2. Angajatorii isi asuma raspunderea pentru corectitudinea si pentru veridicitatea datelor inscrise in documentele prevazute la pct. 1.

3. Plata indemnizatiei se va face catre conturile deschise de angajatori la institutiile de credit.

4.  Documentele prevazute la pct. 1 se depun in luna curenta pentru plata indemnizatiei din luna anterioara.

5. Plata din bugetul asigurarilor pentru somaj a indemnizatiilor se face in cel mult 15 zile de la depunerea documentelor.

6. Plata indemnizatiei se efectueaza salariatului in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea de catre angajator a sumelor.

Ce mai trebuie sa stii despre indemnizatia de somaj tehnic? 

Indemnizatia de somaj tehnic se acorda si se calculeaza corespunzator numarului de zile in care activitatea a fost suspendata, dar nu mai tarziu de 31 martie 2022. 

Este important de mentionat ca este supusa impozitarii si platii contributiilor sociale obligatorii, conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Calculul, retinerea si plata impozitului pe venit, a contributiei de asigurari sociale de stat si a contributiei de asigurari sociale de sanatate se realizeaza de catre angajator din indemnizatiile incasate din bugetul asigurarilor pentru somaj.

Pentru calculul impozitului pe venit se aplica prevederile art. 78 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 227/2015 (nu se acorda deducerea personala).

Declararea impozitului pe venit, a contributiei de asigurari sociale de stat si a contributiei de asigurari sociale de sanatate se realizeaza de angajator prin depunerea declaratiei 112.

Termenul de plata si declarare a obligatiilor fiscale este data de 25, inclusiv, a lunii urmatoare celei in care se face plata din bugetul asigurarilor de somaj.

Pentru aceasta indemnizatie nu se datoreaza contributie asiguratorie pentru munca conform prevederilor art. 2205 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare.

In situatia in care un angajat are incheiate mai multe contracte individuale de munca, din care cel putin un contract este activ pe perioada prevazuta la pct. 1, din care obtine venituri la nivelul indemnizatiei, acesta nu beneficiaza de indemnizatia respectiva.
In situatia in care un angajat are incheiate mai multe contracte individuale de munca si toate sunt suspendate ca urmare a situatiilor prevazute la pct. 2, acesta beneficiaza de indemnizatia prevazuta la pct. 1 aferenta contractului individual de munca cu drepturile salariale cele mai avantajoase.

La fel ca pana acum, indemnizatia poate fi suplimentata de angajator daca ii permite bugetul.

Perioada prevazuta la pct. 1, pentru care salariatii ale caror contracte individuale de munca sunt suspendate si angajatorii acestor salariati nu datoreaza contributia asiguratorie pentru munca, constituie stagiu de cotizare fara plata contributiei in sistemul de asigurari sociale de sanatate pentru concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate. Pentru stabilirea si calculul indemnizatiilor de asigurari sociale de sanatate prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/2005, se utilizeaza salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare in perioada prevazuta la pct. 1.

OUG 2/2022 modifica OUG 132/2020

La articolul 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 720 din 10 august 2020, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile ulterioare, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

Articolul 3

(1) In cazul reducerii timpului de munca si/sau a veniturilor realizate, determinata de situatiile prevazute la art. 1 alin. (1), pe perioada stabilita potrivit aceluiasi alineat, beneficiaza, la cerere, in baza declaratiei pe propria raspundere, de o indemnizatie lunara in cuantum de 41,5% din castigul salarial mediu brut prevazut la art. 15 din Legea bugetului asigurarilor sociale de stat nr. 318/2021 persoanele care au beneficiat de indemnizatia prevazuta la art. XV alin. (1) si (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si persoanele care au beneficiat de indemnizatia prevazuta de art. 6 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2. 

OUG 2/2022 modifica OUG  118/2021  privind schema de compensare pentru energie si gaze

Articolul 18

Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 118/2021 privind stabilirea unei scheme de compensare pentru consumul de energie electrica si gaze naturale pentru sezonul rece 2021-2022, precum si pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilitati persoanelor care domiciliaza sau lucreaza in unele localitati din Muntii Apuseni si in Rezervatia Biosferei „Delta Dunarii“, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 951 din 5 octombrie 2021, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 259/2021, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La articolul 1 alineatul (1), litera d) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

d) spitale publice si private, definite conform Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, institutii si unitati de invatamant publice si private, definite conform Legii educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, crese si institutii publice de cultura si asezaminte culturale aflate in subordinea autoritatilor administratiei publice centrale si locale;

2. Articolul 2 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

Articolul 2
(1) Decontarea catre furnizori a sumelor rezultate din aplicarea masurilor prevazute la art. 1 alin. (2) se realizeaza astfel:
a) de catre Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala pentru clientii casnici prevazuti la lit. a);
b) de catre Ministerul Energiei pentru clientii prevazuti la lit. b).

(2) Decontarea catre furnizorii de energie electrica si gaze naturale se realizeaza pe baza solicitarii lunare a furnizorilor, depusa, dupa caz, la Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala sau la Ministerul Energiei. In cazul masurilor de sprijin prevazute la art. 1 alin. (2), solicitarea transmisa de furnizori are in vedere sumele aferente perioadei cuprinse intre data de 1 a lunii pentru care se aplica compensarea si ultima zi a respectivei luni.

(3) Procedura de decontare a sumelor aferente schemei de sprijin, documentele justificative in baza carora se realizeaza decontarea, precum si alte masuri necesare aplicarii prevederilor prezentei ordonante de urgenta se stabilesc prin ordin comun al ministrului muncii si solidaritatii sociale, al ministrului energiei si al ministrului finantelor, in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonante de urgenta, si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

(4) Pana la data de 31 decembrie 2022, Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei verifica corectitudinea intocmirii situatiilor de plata de catre furnizori intr-un esantion de minimum 2% si transmite Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala rezultatele verificarilor in vederea dispunerii, dupa caz, a recuperarii de la furnizor a sumelor primite necuvenit.
(5) Sumele necesare aplicarii masurilor schemei de sprijin prevazute la art. 1 alin. (2) se suporta de la bugetul de stat, de la o pozitie distincta de cheltuieli bugetare, dupa cum urmeaza:

a) prin bugetul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, pentru schema de sprijin prevazuta la art. 1 alin. (2) lit. a);
b) prin bugetul Ministerului Energiei, pentru aplicarea schemei de sprijin prevazute la art. 1 alin. (2) lit. b).

(6) Decontarea catre furnizorii de energie electrica si gaze naturale se realizeaza in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data transmiterii de catre furnizori a solicitarii prevazute la alin. (2), prin plati directe, in conturile de tip escrow sau in conturile bancare indicate de catre acestia.

(7) Raspunderea privind corectitudinea si modul de calcul al sumelor solicitate la decontare revine furnizorilor.

(8) Prin derogare de la prevederile Legii nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, in faza de lichidare a cheltuielilor, Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, prin Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala, si Ministerul Energiei efectueaza exclusiv verificari cu privire la concordanta sumelor totale din situatiile de plata cu cererile pe propria raspundere depuse de furnizori.

3. La articolul 7, alineatul (7) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

(7) Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei va transmite valorile aferente compensarilor prevazute la alin. (1)-(3) catre Ministerul Energiei, iar acesta efectueaza plata catre furnizori a sumelor reprezentand valoarea compensarii in termen de 15 zile de la data primirii documentelor.

4. Dupa articolul 7 se introduce un nou articol, articolul 8, cu urmatorul cuprins:

Articolul 8
Debransarea de la retea sau sistarea prestarii serviciilor in domeniile energie electrica si/sau de gaze naturale corespunzatoare neachitarii debitelor restante inregistrate de clientii finali prevazuti la art. 1 alin. (1) lit. a) nu se poate realiza mai devreme de 90 de zile de la data incetarii aplicarii schemei de sprijin.


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Legea nr. 296/2023: Atentie la modificarile fiscale pentru PFA!


PFA/Intreprindere Individuala/Intreprindere Familiala - Legislatia se modifica!

Atentie la NOUTATILE din Codul Fiscal!
Taxele pentru PFA sunt luate la tinta!

Fii mereu informat cu cele mai noi modificari din lege

...vezi AICI lista completa >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
somaj tehnicprofesionistiprofesionisti


Data aparitiei: 27 Ianuarie 2022

Votati articolul "OUG 2/2022: cine beneficiaza de somaj tehnic si cum se acorda indemnizatia":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 3 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • ANAF: 15 aprilie, noul termen pentru iesirea din sistemul de impozitare al microintreprinderilor

    • Update 28 martie 2024:  ANAF a anuntat ca termenul limita pentru declararea iesirii din sistemul de impozitare al microintreprinderilor va fi extins pana la data de 15 aprilie 2024. Initial, firmele mici erau obligate sa depuna Declaratia 700 pana la data de 31 martie pentru a iesi din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor. Guvernul urmeaza sa adopte modificarea propusa in aceasta saptamana. In cele ce urmeaza, va prezentam anu...» citeste mai departe aici

  • Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?

    • In cele ce urmeaza veti afla daca putem deduce TVA din facturi primite si inregistrate in 2024, dar a caror data de emitere este in 2023. Deducere TVA pentru o factura emisa anul trecut Pentru deducerea TVA din facturile primite pentru bunuri sau servicii, persoana inregistrata ca platitor de tva trebuie sa indeplineasca doua conditii: - sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 319, precum si dovada platii in cazul achizitiilo...» citeste mai departe aici

  • Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!

    • In prezentul studiu de caz, ne propunem sa analizam aspectele legale ale imprumutului acordat de societate catre asociatul unic. Veti afla in randurile de mai jos care este suma maxima ce poate fi imprumutata, modalitatea de plata si textul de lege aplicabil in contextul legislatiei in vigoare. Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: studiu de caz Intrebare: "O societate comerciala poate imprumuta asociatul unic? Care este...» citeste mai departe aici

  • CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata

    • Cu scopul de a informa contribuabilii, ANAF a publicat o brosura cu modalitatile de plata disponibile catre institutie. Aceasta initiativa are ca obiectiv principal simplificarea si eficientizarea procesului de plata a taxelor si impozitelor, oferind contribuabililor o intelegere clara a tuturor optiunilor disponibile. Impozite, taxe, contributii si alte sume datorate - CUM si UNDE putem plati Contribuabilii isi pot indeplini obl...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X