Responsabilitatea de a demonstra firmei de distributie ca aceste defectiuni au survenit in urma transportului prin curier revine clientului in cazul in care acesta doreste sa returneze produsul si sa isi primeasca banii inapoi sau sa inlocuiasca produsul defect cu un alt produs in stare perfecta de functionare.
In acelasi timp, firma de curierat care livreaza produsele comandate online nu isi asuma responsabilitatea pentru oricare dintre problemele aparute in urma transportului. Chiar si in situatia in care sunt constatate nereguli de transport, firma de curierat nu poate fi sanctionata.
Daca se demonstreaza insa ca produsul a fost livrat in mod incorect de catre curieri si ca, in urma transportului, acesta prezinta defectiuni, firma producatoare va plati clientului contravaloarea produsului, impreuna cu transportul de returnare a electrocasnicelor in cauza.
In general insa, firma producatoare prefera sa iti inlocuiasca produsul sau piesele vatamate in urma transportului decat sa iti returneze suma platita initial. Pentru plata integrala a sumei de catre firma producatoare, clientul va trebui sa plateasca transportul pana la cel mai apropiat magazin al firmei de la care a fost comandat.
Clientilor li se recomanda sa se informeze cu privire la politica de functionare a magazinelor online de electronice si electrocasnice, atat in ceea ce priveste modalitatea de plata, cat si regulile care privesc returnarea unui produs sau inlocuirea acestuia.
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Contabilitatea HORECA Monografii contabile si cazuri practice
Manualul Contabilului Incepator - stick USB