email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce hipermarketuri ii nemultumesc cel mai mult pe consumatori

hipermarketuriamenzi hipermarketurireclamatii hipermarketurireclamatii consumatori

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a centralizat recent datele care privesc reclamatiile facute de consumatori in legatura cu produsele cumparate din hipermarketuri. Astfel, pe lista neagra a lanturilor comerciale care au avut parte de cele mai multe reclamatii din partea consumatorilor se regasesc hipermarketuri precum Carrefour, Kaufland, Real si Praktiker.

Asa cum a declarat Constantin Cerbulescu, presedintele ANPC, au fost primite, in total, 1.033 de reclamatii in primul semestru al acestui an, toate plangerile vizand produse achizitionate din supermarketuri si hipermarketuri. Peste 51% dintre aceste reclamatii au fost intemeiate, iar 34% au fost solutionate pe cale amiabila.

Carrefour a avut parte de cele mai multe reclamatii (151), urmat de Kaufland care a primit 143 de reclamatii. Pe locul al treilea se afla hipermarketul Real, cu 122 de plangeri, in vreme ce la distante mai mari se afla Praktiker (63), Dedeman (58), Auchan (57) si Rewe (53).

Chiar daca numarul de reclamatii a fost relativ mic, cele mai multe amenzi au fost aplicate in cazul Rewe, in vreme ce Real a primit amenzi de 182.000 lei. Amenzi de 143.000 lei au fost destinate hipermarketului Carrefour, iar Artima a primit amenzi de 117.100 lei. Kaufland si Mega Image au fost sanctionati cu amenzi in valoare de 106.00 lei, respectiv 100.000 lei.

Unele dintre aceste magazine comercializau produse la promotie, de tipul 8 pachete plus doua gratis, constatandu-se insa ca produsele achizitionate separat, la bucata, costau in total mai putin decat reiesea in cazul promotiei. Au mai fost depistate si cazuri in care produsele erau prezentate sub o alta denumire decat cea data de producator, astfel ca erau indusi in eroare consumatorii cu privire la caracteristicile initiale ale produsului.

In primul semestru al anului in curs, ca urmare a abaterilor constatate in cadrul magazinelor de acest tip, au fost aplicate sanctiuni contraventionale in 641 de cazuri, suma totala la care se ridica amenzile din aceasta perioada fiind de 2,4 milioane de lei. Alte nereguli au constat in neincadrarea in cantitatea neta declarata, precum si in diferente de pret intre cel afisat la raft si cel incasat la casa de marcat.

de Mihaela Pascu

NOUTATI Contabile 2024

Legea nr. 296/2023: Atentie la modificarile fiscale pentru PFA!


PFA/Intreprindere Individuala/Intreprindere Familiala - Legislatia se modifica!

Atentie la NOUTATILE din Codul Fiscal!
Taxele pentru PFA sunt luate la tinta!

Fii mereu informat cu cele mai noi modificari din lege

...vezi AICI lista completa >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
hipermarketuriamenzi hipermarketurireclamatii hipermarketurireclamatii consumatori


Data aparitiei: 09 August 2011

Votati articolul "Ce hipermarketuri ii nemultumesc cel mai mult pe consumatori":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri





Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X